Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΦΡΑΙΜ



     Πανοσιολογιώτατον Αρχιμανδρίτην
                     π . ΕΦΡΑΙΜ
 ΗΓΟΥΜΕΝΟΝ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ

 Πανοσιολογιώτατε και σεβαστέ μου π. Εφραίμ ,
 αυτές τις δύσκολες για την αγάπη σας ώρες ,αισθάνομαι
 την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας προκειμένου και εγώ , όπως εκατομμύρια ανά τον κόσμο Χριστιανοί ,σας εκφράσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στην σκληρή  δοκιμασία που ως μη όφειλε περνάτε .
 Δεν είμαι εγώ αυτός που θα δώσω συμβουλές σε ένα μεγάλο πνευματικό  άνθρωπο  όπως εσείς .Θα αρκεσθώ μόνο στον λόγο του Κυρίου μας , « εν τη υπομονή υμών κτήσασθε τας ψυχάς υμών» ( Λουκ. κα΄19 ) .
 Υπομονή Γέροντα και όλα θα τελειώσουν με την πλήρη
 δικαίωσή  σας .Ειλικρινά εύχομαι αυτή η επιστολή να σας βρει στην ευλογημένη Μάνδρα σας κοντά στα αγαπητά Πνευματικά  σας παιδιά . Ελπίζω πως η Δικαιοσύνη της Πατρίδας μας, θα αφεθεί ελεύθερη και θα σας παραδώσει λευκό και καθαρό στην Κοινωνία που σας έχει ανάγκη αυτές τις δύσκολες ώρες .
 Είμαι νοερά δίπλα σας, συμπάσχω μαζί σας και προσεύχομαι όπως ο Κύριός μας σας δίνει δύναμη και κουράγιο.
 Η Παναγίας μας να σας σκεπάζει και οι άγιοι ΄Αγγελοι να
 σας προστατεύουν και να σας συντροφεύουν στη αγωνία σας.
 Με βαθύτατο σεβασμό και αγάπη Χριστού
  

                             π . Τιμόθεος Ηλιάκης 

 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Ο Άγιος Νεκτάριος και η χειροθεσία Υποδιακονισσών.

  Ο Άγιος Νεκτάριος και η χειροθεσία Γυναικών Υποδιακονισσών. Στο Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος, που είχε ιδρύσει ο Άγιος στην Αίγινα  είχε ο ...